FAQ

会員規約こちらからご確認下さい。


予約方法
Reservation method

予約をしたいです I would like to make a reservation.

こちらよりログイン
②予約スケジュールよりご予約下さい

ログインID – お客様のメールアドレス
パスワード – ご自身で設定されたパスワード または 初期パスワード: 111111

1. Please log in here

2. Make a reservation from the reservation schedule.

Login ID: Your email address
Password: The password you set yourself or the initial password: 111111

ログインIDがわからなくなってしまいました I’ve forgotten my login ID.

Official LINEでご連絡いただければ、お調べいたします。

パスワードを忘れました I forgot my password.

初期パスワードに設定し直しますので、Official LINEでご連絡ください。

We will reset it to the initial password, so please contact us via Official LINE.

特定のトレーナーの予約を取りたいです I would like to book a specific trainer.

トレーナーを指名する場合は、予約時にトレーナーを選択してください。

指名料: 1,000円
ジムにて店頭でお支払い下さい。

江幡トレーナーの指名はOfficial LINEでのみ承っております。

If you would like to choose a specific trainer, please select the trainer when making your reservation.

Trainer selection fee: ¥1,000
Please pay at the gym’s front desk.

Trainer Ebata’s bookings are only accepted through Official LINE.

Official LINEで予約したのにシステムに反映されていないです。 I made a reservation through Official LINE, but it hasn’t been reflected in the system.

プランのチケットは毎月1日に自動で付与されます。そのため、前月にOfficial LINEで予約された分は、1日以降にシステムに反映されます。ご確認されたい場合はOfficial LINEにてご連絡ください。

Plan tickets are automatically added on the 1st of each month. Therefore, reservations made through Official LINE in the previous month will be reflected in the system after the 1st. If you would like to check, please contact us via Official LINE.

プラン変更について
Plan Changes

プランを変更したいです I would like to change my plan.

①システムにログインこちら
②マイページ→契約管理
③プランを変更
④変更したいプランを選択→次へ
⑤「上記内容を確認し、プラン・オプション変更手続きの実行に同意します。」にチェック
⑥プラン変更手続きを実行する

1.Log in to the system here.

2.Go to My Page → Contract Management.

3.Change plan.

4.Select the plan you want to change → Next.

5.Check the box for “I agree to confirm the above details and proceed with the plan and option change.”

6.Execute the plan change procedure.

プラン変更の締切はいつですか

プラン変更は19日までにご変更いただけますと、翌月から変更が反映されます。

休会について
Suspension of Membership

休会したい When is the deadline for changing plans?

①システムにログインこちら
②マイページ→契約管理
③プランを変更
④「休会」を選択→次へ
⑤「上記内容を確認し、プラン・オプション変更手続きの実行に同意します。」にチェック
⑥プラン変更手続きを実行する

※3ヶ月まで可能です。3ヶ月以降は自動復会となります。

1.Log in to the system here.

2.Go to My Page → Contract Management.

3.Change plan.

4.Select “Suspend Membership” → Next.

5.Check the box for “I agree to confirm the above details and proceed with the plan and option change.”

6.Execute the plan change procedure.

Suspension is possible for up to 3 months. After 3 months, membership will automatically resume.

休会はいつまでに手続きすればいいですか? By when do I need to complete the suspension procedure?

休会を希望される場合は、前月の19日までにお手続きをお願いいたします。それ以降のお手続きですと、自動引き落としが行われ、次月の休会が不可となるためご注意ください。

If you wish to suspend your membership, please complete the procedure by the 19th of the previous month. If you complete the procedure after this date, the automatic withdrawal will occur, and you will not be able to suspend your membership for the following month, so please be aware.

休会はどのくらいできますか? How long can I suspend my membership?

休会は最大3ヶ月まで可能です。3ヶ月を超える場合は、一度退会していただく必要があります。

You can suspend your membership for a maximum of 3 months. If you need to suspend it for longer than 3 months, you will need to cancel your membership.

休会中のチケット延長について Regarding ticket extensions during the suspension period.

休会中はチケットの有効期限を延長することはできません。休会中に期限切れになったチケットは使用できませんのでご注意ください。

During the suspension period, you cannot extend the expiration date of tickets. Please be aware that any tickets that expire during the suspension period cannot be used.

休会中に残っているチケットを使いたいです I would like to use the remaining tickets during the suspension period.

休会中はチケットの利用ができません。余っているチケットをご利用いただく場合は、月会費15,000円をお支払いいただければ利用可能です。

You cannot use tickets during the suspension period. If you would like to use the remaining tickets, you can do so by paying a monthly fee of ¥15,000.

休会後に退会したいです I would like to cancel my membership after the suspension period.

退会は2ヶ月前の申請が必要です。退会をご希望の場合は、お早めにご連絡ください。

Cancellation requires a two-month advance notice. If you wish to cancel your membership, please contact us as soon as possible.

退会について
Cancel membership

退会したいです I would like to cancel my membership.

退会をご希望の場合は、LINEにてご連絡の上、退会届にご記入いただき、LINEでご返送ください。

If you wish to cancel your membership, please contact us via LINE, fill out the cancellation form, and return it via LINE.

退会の申請期限はなぜ2ヶ月前なのですか? Why is the cancellation application deadline two months in advance?

会員数の管理を行っているため、退会は2ヶ月前までに申請が必要です。

A two-month advance notice for cancellation is required to manage the number of members.

退会後、再入会したいです I would like to rejoin after canceling my membership.

退会後に再度入会する場合は、ウェイティングリストにご登録の上、順次ご案内いたします。

If you wish to rejoin after canceling your membership, please register on the waiting list, and we will provide you with further instructions in due course.

その他
Others

毎月のプラン自動引き落としの領収書が欲しいです I would like a receipt for the automatic monthly plan withdrawals.

ご自身でマイページからダウンロードが可能です。

1. メンバーサイトのマイページ画面で「購入履歴」をタップします。
2. 購入履歴画面で、領収書を発行したい項目の「購入明細」をタップします。
3. 購入明細を確認し、「領収書を発行する」をタップします。
4. 表示される画面で、宛名の1行目と2行目を確認し、必要に応じて変更してください。

※領収書発行後は宛名の変更ができませんので、誤りがないかご注意ください。
ご不明点があればお気軽にお問い合わせください。

You can download it yourself from your My Page.

  1. On the member site’s My Page screen, tap “Purchase History.”
  2. On the Purchase History screen, tap “Purchase Details” for the item you want a receipt for.
  3. Review the purchase details and tap “Issue Receipt.”
  4. On the displayed screen, check the first and second lines of the recipient’s name and make any necessary changes.

Please note that you cannot change the recipient’s name after issuing the receipt, so be careful to avoid errors.
If you have any questions, please feel free to contact us.